Vinkväll

Sådär ja, nu har jag hunnit landa! Eller ja, det är väl kanske snart läggdags.
Sitter och dricker lite vin med Jonna just nu. Ska snart ta och hoppa i säng då vi ska upp tidigt och sticka ut på stan i morgon!
Jag måste ju faktiskt hitta en dop present till lilla E. Och dessutom några kläder som jag kan ha på mig!
Trodde att jag skulle somna på vägen in hit, men med lite pratsällskap från snälla A så lyckades jag hålla mig vaken. När jag kom in så hängde jag med J till stallet och släppte in hästarna, sen bar den iväg hem för lite middag. Sen dess har vi suttit och "smuttat" på vinet. Spelade lite sanning och konsekvens, men eftersom det bara är jag och J som spelar så hoppade vi över dom mest pinsamma frågorna ;) De enda vi har gjort är att byta ena strumpan, så nu sitter vi här med två olika strumpor. Märkte inte förrän nu heller att vi bytt. Jag brister ut i skratt när jag ser att J har en rosa strumpa med pandor och en svart/vit randig strumpa! :P
Jaa, det blev ju lite uppdatering iallafall. Nu är det dags att tvätta bort sminket och putsa ansiktet, sen hoppa i säng :)
Kanske uppdaterar en sväng i morgon om jag får möjlighet till de!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: