Vad säga, vad göra

Jaa, va säger man? Livet är ett riktigt helvete ibland..
Just nu känns det som att jorden har gått under.
Den här veckan har varit väldigt intensiv och väldigt väldigt smärtsam.

Facebook är över för min del, iallafall för ett tag.. Det gör nog ont i hjärtat redan som det är!
Ni som vill mig något har förmodligen mitt mobilnummer, annars får ni väl försöka luska fram det någonstans genom att antingen lägga in en kommentar här, eller fråga någon som ni vet känner mig.
Det är fortfarande en riktig pest och pina för mig, det är svårt att förstå någonting!

Det känns ändå väldigt skönt att få höra från dom som tillhörde mig att dom tycker det är väldigt tråkigt och att alla dom tycker att detta är väldigt synd eftersom även dom, så som jag, hade hoppats på en lösning.
Skönt att höra att man varit/fortfarande är uppskattad.

Kan hända att det blir väldigt klent med uppdateringar här ett tag, men nu förstår ni ju varför. Förresten så antar jag att 95% av alla er som läser redan vet vad som har hänt.

Nu ska jag och kissan krypa under täcket och sussa!

/ Jennifer

Att gråta är ett sätt att bli stark

Postat av: Marika

Vad är det som har hänt?

2012-05-06, 19:42:06 - URL: http://www.jojulima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: