Tankad och packad

Sådär ja! Bilen är tankad, väskan är packad, och jag är....nästan klar!
Ett 8 timmars pass på arbetet i morgon, sen kan jag ta mitt och sticka iväg :) tänkte försöka hinna in en sväng på bolaget och köpa med mig en flaska vin, sånt är alltid gott ;) sen kan helgen börja!

Känns skönt att få komma bort i några dagar. Just nu känns det som att jag har nästan alla mina grejer i flyttkartonger! Har helt enkelt inte orkat bry mig i att packa upp någonting förutom de viktigaste.
Till veckan ska jag sätta mig ner och gå igenom allting så jag vet vad som är värt att ha kvar!
Haha, jag kunde faktiskt inte hålla mig för skratt när jag stod och plockade ur påsen med mina hårprodukter m.m. Jag hittade en grej i den som jag faktiskt inte hade räknat med. Men men, inte mitt problem :)

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning för kvällen. Ska ringa ett samtal och försöka bli på gott humör, sen är det sussa som gäller!

/ Jennifer

Postat av: Pernilla

Ha det så kul, vart du nu ska! Det är du värd! :) Kram

2012-05-17, 22:40:56 - URL: http://pwasell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: