Spratt

Tjoho, jag har varit alldeles fylld av energi idag!
Vädergudarna har verkligen visat sin bästa sida, men tråkigt nog så har jag jobbat!
Lagerfrysen har varit min bästa vän hela långa dagen. Förstå va skönt det var att få ställa sig där inne när man var som varmast;)

Ikväll fick jag förfrågan på att ta hand om M's hästar i några dagar. Tog självklart på mig de, för vem tackar nej till att få hänga i stallet? ;)

Har varit och snurrat runt en sväng ikväll. Träffade lite härligt folk och så :)

Nu har jag tagit mitt täcke och lagt mig på soffan eftersom vi har en liten prins på besök i natt! Då han fick ta mitt gamla rum som "hans eget" då jag flyttade hemifrån så är det ju faktiskt jag som får lov att flytta på mig när han kommer och ska sova över!
Hans fråga till mig när jag kom hem från jobbet ikväll var; "vad gör du här??"

Ehmmm, ja jag bor här? :p

Mosters skitunge! :)<3

Nu ska jag sova!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: