Skönare dag

Har precis landat i sängen efter en underbar dag!
Drog iväg till stallet vid halv 7 i morse, efter de åkte jag hem och sprang genom duschen innan jag åkte iväg till L för en fika.
Satt och solade i ungefär tre timmar, så när jag kom hem och såg mig själv i spegeln så blev jag fasiken rädd för räkan jag såg i spegeln. Egentligen så var det ju min egen spegelbild, men jag var röd! Fläckigt röd dessutom.. På bröstet skiftar jag i olika röda nyanser! Tur att jag måste ha täckande tröja på jobbet ;)

Efter middagen så bytte jag om och stack iväg till stallet igen. Pysslade på lite innan jag tog in hästarna. Tog ut Sargazzo på gången och skämde bort honom riktigt innan jag sadlade och stack iväg på en tur!
Jag är så imponerad över den där hästen. Oj oj oj :)

Nu står alarmet på 04:30. För att jag ska hinna med utsläpp + mockning i morgon innan jobbet börjar så får jag helt enkelt kliva upp tidigt.

Nu ska jag gå och doppa mitt ansikte i kallvatten för jag känner hur det kokar efter dagens solande!

Natti
/ Jennifer

- typiskt att folk ska vända kappan efter vinden! Bort med sådana och giv bara ditt hjärta till dem som är värd det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: