Säker

Nyduschad och renbäddad säng.. Finns inget bättre!

Ikväll har jag gjort något som jag aldrig i mitt liv trodde att jag skulle göra. Men nu kan jag stryka den från min "99 saker att göra innan jag dör"
Jag har varit i en ladugård och mjölkat kossor!!! De ni ;)
Jag har alltid varit livrädd för dom och tycker att dom luktar äckligt. Men det gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången.
Fick även gå in och ge kalvarna mjölk, dom busarna var inte att leka med! Man fattar inte att dom är så stark som dom är!

Jag hade iallafall roligt där! Nu har jag ju prövat på något som jag aldrig vågat förr :)
Nu ska jag bara komma på 98 saker till som jag vill testa innan jag dör :)

Men nu blir det sängen!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: