Roligt!

Hähä, min pappa måste tycka att han har världens bästa humor! Okej, jag blev lite skraj..
Rullar in på gården och ser ett "rep" på marken, kliver ur och hoppar till när jag ser att det ligger en orm där!! Japp, en gummi-orm.

Håret blev iallafall riktigt bra! Nu kan sommaren komma :) åkte in till stan efteråt, käkade en liten matbit innan vi åkte och tvättade bilen som såg ut värre än som jävulen själv.

Åkte till P, J och ungarna efteråt för att kolla in deras nya lägenhet! Snusade på finaste E, drack kaffe och läste godnatt-saga för L. Djuren på bondgården, mycket intressant bok må ja säga ;)

I morgon är det dags för jobb igen! Ska ge mig fan på att dom här dagarna går fort så jag kan åka härifrån någon gång.
Det blir nog både lite vin och lite stall i helgen :) skönt!

Nä, nu ska jag byta om och krypa ner under täcket!

/ J

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: