Ni skulle aldrig förstå

Ni skulle aldrig kunna föreställa er min glädje just nu!
Att ha gått från ett krossat hjärta & ångest till total superlycka över en lunch, de trodde jag aldrig någonsin skulle hända!

Ha, jag gråter inte längre! Jag är GLAD!! I morse grät jag för sista gången, då bad jag till Gud om att jag skulle få må bra igen! Nog må Gud ha hört mitt rop på hjälp iallafall ;) okej, jag tror inte på honom, men iallafall. Ni förstår nog vad jag menar!

Snart får jag gå hem för dagen, då blir det en snabbis in i duschen innan jag åker ner på Hammarn. Får se om jag kanske ska åka med Diana till stan fram och tillbaka :) det återstår att se.

Nu ska jag fortsätta vara lycklig iallafall.

/ en lycklig tjej som aldrig mått såhär bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: