Lägger locket på

Nu så! Hemma i min underbara säng tillsammans med mitt hjärtegryn som har saknat mig såå mycket! ;) hon ligger upptryckt mot mitt ansikte nu med tassarna på min kind.

Hemresan gick ju riktigt bra! Bara de att jag aldrig någonsin har mött så många poliser efter den här vägen.. Men just idag, bara för att man inte känner sig helt fräsch så är det klart att man ska möta dom!

När jag kom hem så svängde jag direkt upp till A & J. Var tvungen att gå in och klappa på kalvarna. Dom är ju för söta :)
Fick även hjälpa till lite när dom höll på mjölka, trots att jag är livrädd för kossor!! Tur att jag bara behövde stå och klicka upp "spärren" så dom kunde springa ut därifrån.

Nu ska jag i vilket fall som helst bara slå igen mina två grå och sova så underbart skönt enda till klockan 07:00!

/ Jennifer

Liten kalv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: