Jag stal ingen lista

Oj, det var verkligen längesen jag bloggade från datan!
Passar väl på nu då när jag kunde springa och stjäla pappas när han somnat ;) Det är så roligt att jävlas för han blir så sur när jag har snott datan upp till mitt rum på kvällarna!
Min är så seg så jag pallar inte bråka med den, lite roligare att använda honoms! Dels för att det är roligt när han blir sur.

Idag har det varit en mycket bra dag! Tog en sovmorgon till strax efter 10. Klev upp och fixade i ordning frukost som jag tog med mig ut på gräsmattan där jag käkade upp den!
Efter frukosten så bytte jag om till ridkläderna och brummade iväg till A.
Vi gjorde i ordning hästarna och stack iväg på en härlig tur runt elljusspåret! :)

När vi kom tillbaka så var både vi och hästarna ganska nöjd. Det kändes på att vara ute i den värmen som varit idag! Helt otroligt att det legat på 21 grader i skuggan. Förstå värmen i solen!

Efter en liten vilopaus så kopplade vi hundarna och gick på en promenad. Det gick knappt att gå i solen för de va så himla varmt!
När klockan började närma sig 5 så stack jag hem för att duscha och byta om innan jag skulle iväg på nästa ställe ;)
Blev inte så länge ikväll då jag insåg att jag förmodligen skulle försova mig om jag stannade längre!

Väl hemma så slog jag mig ner i soffan och gottade mig med ett glas rosé medan jag tittade på SV.

Nu ska jag bara tvätta av mig sminket och borsta bissarna, sen är det läggdags! Nej vänta, först ringa och säga godnatt till *******----******-----***** :D DE NI!

NATTI!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: