Jag har alltid tvivlat

Men haaallå!! :D

Pang bom ner i sängen efter att ha dragit en runda in i duschen!
ikväll har jag verkligen hunnit göra mer än vad jag hade förväntat mig.
Åkte till A & J för att se vad dom gjorde. Jag kom självklart lagom tills det var dags för mjölkning.. Fick så lov att klampa ut och leta mig ett par stövlar så jag kunde hjälpa till.
Det var baske mig inte lätt att mjölka den här gången heller!

Efter de så satte vi oss på altanen och tog ett glas vin i "solnedgången". Det var väl inte direkt någon sol, men varmt och skönt var det iallafall.
Efter en liten stund så hoppade jag och A upp på en varsin häst och stack ut i skogen på en liten tur! Underbara känsla att få sitta på hästryggen! :D
Kände att man tappat väldigt mycket balans under dom här "ridfria" åren. Så lite barbacka gör ju ingen skada för min taskiga balans.
Efter ridturen så gottade vi i oss ett litet glas vin till innan det var dags för mig att dra sig hemöver. Precis när jag ska sätta mig i bilen så ropar J att det kommit en kalv. Jag blev ju självklart nyfiken, så jag gick med ut och kikade på den lilla som precis kommit till världen.
Fick den stora äran att mata liten med nappflaskan, så nu har jag minsann provat på ytterligare en grej som jag dessutom kan stryka från min 99 saker att göra innan jag dör! ;) nu har jag bara.....97(?) saker kvar! ;)

Det blev helt enkelt en lite sen kväll. Nu ska jag ställa väckarklocka x10 så jag vaknar i morgon!

Nu ska jag ringa och natta snyggingen, sen sova! :)

Natti natt på er allihopa! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: