En kyss

Måste ha fått mig en riktig kyss i revbenen.. Gör ont när jag andas!

Ikväll har jag iallafall umgåtts med L. Har haft det riktigt mysigt med nybakad sockerkaka och kaffe! Blev ju så pissigt väder så det var härligt att sitta inne i värmen med tända ljus. Pratade om allt och lite till. Det är skönt när man har någon att prata med.

Nu har jag precis landat i sängen, tänkte försöka somna snabbt ikväll så jag slipper försova mig i morgon! Hela dagen blir ju förstörd om man måste stressa från de att man vaknar.

Hepp, dags att sova!

/ Jennifer

Update: min pappa är......smart! Han har ställt in en väckarklocka på mitt rum, en såndär jävel som ringer SKITHÖGT!! Han måste tycka att jag är trög på morgnarna??
Jag lär säkert vakna i morgon, men frågan är ju om jag kan somna nu när den där jäveln tickar! Finns ingenting värre än klockljud när man ska sova...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: