Dopad

Aaah! Nu är jag hemma, tog några timmar innan jag var hemma från de att jag lämnade stan.
Men de blir väl så när man gör några stopp hos nära och kära :)

Det har varit en väldigt fartfylld dag!
Jag och J åkte runt hela Brunflo för att hitta rosa rosor som skulle vara till dekorationen, sen skyndade vi oss upp till FG för att färdigställa allting inför fikat. Efter de var det dags att dra på E hennes vackra dopklänning, hon blev så söt!
Efter den snabba ceremonin i kyrkan så sprang jag tillbaka till FG för att slänga på räkorna på smörgåstårtorna, hjälpa till med kaffet m.m.
Efter fikat och presentöppningen så höll Jonna ett tack tal till alla oss som hjälpt till med allt. Jag fick applåder av gästerna för en lyckad tillverkning av tårtorna! Kan lova att jag blev lika röd som ett stoppljus, men det är lite roligt ändå när man får höra något positivt! :) jag kan ju tacka mitt "team" för hjälpen också! Utan er hade 3 timmar aldrig räckt!

När alla gäster börjat dra sig hem så tog jag och diskade m.m. Jag hade faktiskt riktigt roligt i de där köket bland alla specialgrejer! :) tänk om man hade ett sånt kök hemma. Jag skulle nog stå och pyssla där hela dagarna! Haha..

Nu är jag ganska mör i kroppen! Lite sömn ska nog inte skada.

Ska ta och dra av mig dopkläderna och hoppa in i duschen, sen ska jag slå i gång datorn och kika på lite SV! :)
Men först ska jag surra med snyggingen en sväng! ;)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: