Det är dags

Nu är det nog dags för fröken Granlöf att sova! Vi har lyckats få i oss några glas med vin ikväll också..
Om några timmar är uppstigning som gäller. Här hemma hos familjen Annorlunda så måste man stå på kö till duschen om alla ska kunna bli pigg och fräsch inför dopet som går av stapeln kl. 13:00.

Ikväll har jag slagit rekord i smörgåstårta-tillverkning! På tre timmar så har jag hunnit göra TRE tårtor. Helt själv dessutom. Jag är ganska stolt över mig själv ;) eller ja, jag fick faktiskt hjälp av mitt "team" med att vispa grädde, hacka gurka och koka äggen! I de dör köket kunde man verkligen dela upp sysslorna! Det är nästan så man funderar på att öppna en resturang bara för att det var roligt att hålla till i ett stort kök!

Tänkte försöka lägga upp en bild på morgondagens outfit, men med min knepiga telefon så får vi helt enkelt se om det blir några bilder!

Ha en bra morgondag allihopa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: