Bad dreams

"Våran" katt måste drömma mardrömmar! Hon gnyr och ruskar på sig i sömnen..Mammas hjärtegryn! "det är bara en jäkla katt", så tänker nog dom flesta utav er. Men ni kan aldrig förstå hur mycket ett djur kan betyda för en!
Ja kan verkligen inte föreställa mig hur det kommer kännas den dagen jag får egna barn. Jag kommer aldrig kunna släppa dom ur sikte ;)

Hur som helst.. Jag kan inte sova!
Har legat och snurra i en timme snart utan resultat. Känns som att man skulle behöva sig en fet sömntablett så man tvärslocknar! Det finns faktiskt Inge värre än att ligga sömnlös..
Men tyvärr.. Man kan inte få allt här i livet!

Äsch, för mycket gnabb nu!
måste sova så jag orkar med jobbet.

/ J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: