Ett gott skratt förlänger livet

Det står jobb på dagens schema!
Ska kliva på eftermiddagspasset nu, sen gör jag kväll.
Pinsamt hur trött jag var i morse, det måste vara sommartiden som gör att man blir såhär.
Men nu känns det som att även jag har ställt om mig efter tiden. Sommar, ni hör ju själv hur underbart de låter!
Pigg, glad, och på ett riktig gott humör. Idag iallafall.

En sak som jag verkligen hatar, det är när jag ringer från jobbet ut till ett företag, vad jag lärt mig är att man ska låta artig. Jag berättar vad jag heter och var jag ringer i från, till svar får man ett kort och otrevligt "hej".
Jag slår mig hårt i skallen varje gång jag stöter på en sån otrevlig typ!
Jag tycker om såna som svarar artigt och även fortsätter samtalet med en trevlig ton.. Dissa sura människor!

Innan jag har hunnit lägga upp detta inlägg så har klockan hunnit bli mycket. De blir lätt så när man har fullt upp med andra saker!

Nu ska jag återgå till arbetet!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: