En sväng av nervositet

Woow, ni skulle ha känt den där känslan som snurrade runt i min mage alldeles nyss! En blandning av nervositet, oro och rädsla. Men samtidigt en lättnad på något vis!

Jag vet, ja må va knäpp, men jag har aldrig känt sådär!
Varför det blev sådär var för att jag precis fick veta en grej (okej, ja visste redan att det var så, men jag ville liksom ha det bekräftat)

I övrigt så håller jag på att få världens frispel på katten som har hållit på jävlas hela natten, fram tills nu när jag klivit upp. Då går hon och lägger sig! Hämnden är ljuuuuuuv.

Ska ta och ringa ett samtal till FK som hade sökt mig igår. Ja förstod att det skulle bli nå strul bara för att jag inte hade min läkare sist.. Vore ju en fördel om alla läkare/doktorer m.m. både kunde prata och förstå svenska!!

Nehe, ringa nu så jag kan åka upp till svärmor på en kopp alt. fet mugg kaffe! :)
Ha en jäkla bra dag allihopa!

/ Jennifer

Ingen som vill köpa min bil? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: