Do you know me

Hej på er, alla pruttungar!

Går runt här hemma och beundrar mig själv (och svärmor såklart!) för vårat jobb som vi gjort idag!
Lyckades tapetsera trappan ner till källaren, huuua va snyggt det blev när vi fått upp allt på väggarna! Jag säger som svärmor: "huga, de är så man kan tro att man gjort det helt själv" .. Och det har vi ju!! Diplom till oss. Vi måste nog ta och döpa om vårat företag från skarv & slarv till något annat som låter lite bättre ;)

För er som har mig på Facebook kan ju se bilderna jag lagt upp där! Har lagt upp både på dagens projekt och de som är gjort i hallen och köket. Vill inte lägga upp helheten på hallen och köket än då vi inte är riktigt klar!

Hur som haver.. I morgon är det jobb som gäller! Och på fredag är det begr. för min älskade mormor<3 Egentligen så vill jag inte att den dagen ska komma. Jag hatar att ta farväl!!!
Min älskade, fina och underbara mormor! Tänk om man kunde backa tillbaka tiden.

Jaja, nu ska jag springa och plocka fram en handduk, sen hoppa in i duschen! - Men först ska jag hämta ett glas med ISKALLT vatten och hälla över älsklingen som tar sån tid på sig att duscha.. :) Tjingeling..

/ Jennifer

/ Jennifer
Postat av: svärmor

hur vore det med LAPPAT OCH KLART

2012-03-14, 23:16:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: