Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Sådär ja, nu har jag slagit mig ner i soffan med min efterlängtade mugg, fylld med kaffe!

Blev inget jobb för mig idag trots att jag åkte upp.. Men så kan det bli när man blir ledsen! Tänker inte ta upp någonting av de som har hänt.. En del av er som läser förstår nog redan vad jag menar!
Ska strax dra på mig målarkläderna och måla de sista på den första delen av klädställningen!
Började med den igår trots att jag inte ville..

weeeell well, dricka upp mig kaffe nu då så jag kan börja måla sen!


/ Jennifer

Postat av: Zickan "Jessica Lindström"

Meeen prata med mig vännen :/

Jag finns här för dig i alla fall :/

2012-03-15, 19:55:05 - URL: http://zickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: