Nu kommer aldrig tillbaka

Sådär ja.. Nyduschad och redo för lite sömn :)

Har haft en fartfylld dag med min vän Jessica.
Halv 9 i morse ringde det som en galning på min telefon. Efter några minuter börjar det ringa på hemtelefonen! Shit, hon kom ihåg vad vi hade för nummer :p
09:15 satt jag i bilen på väg till henne. Vi lastade in Gizmo och åkte iväg med honom till Mörsil, där han hör hemma.

När vi kom hem så tog Jessica och red Lillan medan jag och E gick snällt bredvid :)
Efter allt stök med djuren så tog vi först en fika hos J innan vi åkte vidare till L och F för mer fika. Satt där och surrade ett bra tag innan jag kände att det var dags att dra sig hemöver!

Så nu ligger vi här och har det bra en stund innan det är dags att sova!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: