Nödvändigt

Hej på er!

Kom precis hem. Som vanligt!
Har varit hos J & E hela dagen lång. Var tänkt att jag skulle rida när jag kom dit, men eftersom att det började åska och regna så avvaktade vi lite!
Tog och byggde en hage till hästarna istället!
Efter maten blev det lite finare väder så då sadlade vi Lillan och gick ner på planen.
Efter allt så hände det en liten olycka med stackars J, så vi fick ta racer-audin ner på Hammarn till distriktssköterskan!

Efter den lilla resan så åkte vi till T & S på en kopp kaffe innan det var dags för mig att tänka på refrängen.
Nu ska jag ta göra mig i ordning för natten!
I morgon blir det till att packa väskan, för på fredag börjar "party party" som varar hela helgen lång! :) shit va jäkla kul vi ska ha!

Sov gott
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: