Mycket sen sist

Var ett tag sen jag skrev nu!

Veckan har varit fartfylld.
Tisdag och onsdag var jag till Jessica och red lillan! Trots lite krig så gick det faktiskt att få alla hennes fyra benen på marken ;)

Igår var jag med Marina till hennes syster en sväng, annars ingenting.

Idag åkte jag till Jessica igen, men den här gången red jag inte. Blev bjuden på ananaspaj som hon gjort! Supergott :)

Nu ligger jag ute i "min" lilla stuga som jag alltid bodde i på somrarna förut.
Är jäkligt skönt att få ha sitt egna krypin så man dels slipper störa dom andra när man kommer hem sent, och dels för att slippa bli störd när man vill ha sovmorgon! ;)

Nu ska jag slå i gång en film och sen försöka sova!
Känns lite väl lyxigt med en 43" tv i de här lilla rummet. Men vafan ;)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: