Miljoner

Hej och godmorgon!

Eller ja, jag klev väl upp för någon timme sen, men det kanske är några som har sovmorgon eller helt enkelt är ledig.
Jag avundas alla skolelever som får gå på sommarlov den här veckan! Tänk alla studenter som får gå ut på trappan och skrika "för vi har tagit studenten!"
Tänk att dom får åka flak runt hela stan och bara vara stolta över att dom är färdig med skolan.
Fastän det är så pass som tre år sen jag gick ut så kommer jag fortfarande ihåg hur den där dagen kändes!

Själv får jag nöja mig med fyra veckors semester! Varenda dag känns vara fullbokad. :) sånt är härligt!
Om cirka 3 veckor så kan jag varva ner och bara ta det lugnt.

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar tills jag sticker iväg på den efterlängtade träffen! Jag hoppas verkligen att vädret är på vår sida hela helgen. Förstå va roligt det ska bli :)

Nehe, jag kanske ska ta och göra som vanligt. Dricka en kopp kaffe innan det är dags att låsa upp dörrarna för ännu en arbetsdag!

/ Jennifer

- tusen tack till alla er som vågar erkänna att ni är glad att ha mig "tillbaka" till den jag en gång varit!
Ni är bäst<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: