Lurre

Försöker sola lite nu när solen väl är framme!
Börjar om 30 minuter och då har jag minsann ingen chans att få sola.

Efter jobbet sticker jag iväg till Borglunda! :) får se vad vi hittar på för skoj ikväll. Är ledig i morgon så då kan man ju vara borta lite längre!

Jaha, vad ska man säga mer då?
Tanterna på jobbet frågade vart ja hade varit och "friat i natt" eftersom ja såg så himla glad och fräsch ut! Haha.. Man kan tydligen inte vara hemlighetsfull. Fast jag var ju faktiskt hemma i min egen säng ;)
Det är ju roligt att folk märker att jag ser mycket lyckligare ut nu!
Fick höra de från många igår också trots att jag just då kände mig som ett vandrande lik!

Vill nog inte veta hur dom såg mig under tiden jag var sjukskriven! Måste ha sett helt förstörd ut.

Men tack snälla människor för alla komplimanger! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: