Jag trodde aldrig på detta

För ungefär 1 1/2 månad sen så visste jag inte att livet skulle kännas så här jäkla bra idag!
Allting går framåt och jag mår bättre än vad jag har gjort på flera månader! :)

Det sprätter i hela kroppen! Jag är överfylld av energi och lycka!
Mina vänner är det bästa jag har, ni är helt enkelt BÄST!
Sen att en annan sak dyker upp bara sådär gjorde ju inte saken sämre direkt ;)

Äsch.. Regnet öser ner! Har precis varit och tagit på Sargazzo sitt täcke så han inte är alldeles genomblöt när vi ska ta våran efterlängtade tur ikväll :)
Som tur är så slapp jag åka till H-dal för att hämta upp mitt paket. Snälla M fixar de åt mig! :)

Jaha, vad göra? Lite lunch kanske skulle sitta fint :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: