Brummel björn

Sådär ja.. Gissa va jag gjorde nyss? Jo, jag kom hem :)

Hade inget tålamod till att sitta hemma så jag åkte till J ikväll igen. Hon red på L medan jag och G promenerade! Är skönt att få röra på sig.

Ikväll på vägen hem så mötte jag något väldigt ovanligt efter vägen!
Först fattade jag inte vad det var för något! Jag sa till mig själv: " de är ju ingen älg iallafall.. Nej faan, det är ju en björn!!!"
När jag får stopp precis bredvid den (cirka 3 meter i från) så skyndar jag mig att slita upp telefonen för att ta en bild. Men björnen ville inte stanna kvar, så tyvärr fick jag ingen bild :(
Det var faktiskt riktigt häftigt att få se den på så nära håll :D tur att jag satt i bilen. Haha!

Nehe, dags att sova kanske? Fick ju Inge sällskap i natt ;)
I morgon blir det 4 timmar på arbete sen sticker jag norrut!! :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: