Avslutning

Kors! Klockan är 00:15 och jag ligger i sängen.
I morse vaknade jag lite försent! Trots att M ringde strax före 9 så vägrade jag vakna.

Ikväll har jag hängt med min trogna vän J! Vi käkade först middag, sen åkte vi ut med bilen en sväng och tittade på lite grejer. Hittade 8 små fågelungar på en väg. Dom kan inte ha varit gamla. Så små!

I morgon efter jobbet så åker jag till Jessica igen! :p
Vi ska grilla och hitta på något roligt eftersom jag inte kommer komma dit på ett tag efter morgondagen :) vi har umgåtts typ varje dag i tre veckor. Haha.
På torsdag stannar jag hemma och packar väskan eftersom jag drar iväg på fredag när jag slutar jobbet!

Hepp.. Kanske ska sova då :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: