Än är det inte över

Tanken var att jag skulle åka hem idag! Men när man har semester så har man inte speciellt bråttom ;)

Igår blev det eventuellt en eller två drinkar för mycket. Men vi hade de väldigt trevligt trots att det bara var Carro, Andreas, Daniel och jag. Satt ute på altanen till långt in på natten, då tog vi våra drinkar och vandrade ner till vattnet. Vissa tog ett nattdopp medan andra tittade på. Kan erkänna att jag var den ena badkrukan ;)

Efter dessa dagar så känns det att man längtar efter att få sova. Har blivit cirka 6 timmar på två nätter! Och kanske 2 h sammanhängande. Två fyllskallar i en liten säng är inte lätt ;) Men än är jag inte less :) skulle faktiskt kunna tänka mig ett glas vin. Haha .

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi invänta D så vi kan fortsätta med galenskaperna!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: