tjurskallen

Hej alla trogna läsare!
 
Sitter i fotöljen och njuter av lugnet en stund innan jag ska hoppa ner i sängen och sova!
Känns inte va på nå vidare humör ikväll.. Tur att jag har dom som kan de där med att lugna ner mina nerver! ;)
 
Har varit ute och åkt en sväng ikväll i hopp om att någon ville hitta på någonting.. Men trots att alla har semester så verkade de inte så lockande att ha roligt!
I morgon är jag ledig... Vad ska man göra då tro? Ska först och främst till syrran och ungarna. Måste få se den lille nyfödde :)
Efter de lär jag åka till Jessica och rida, om vädret tillåter!
 
Har inte hänt så mycket i veckan.. Jag började jobba igår! Har två arbetsdagar kvar den här veckan, sen är det helg igen.
Antar att det blir traktorrace i Döviken till helgen :) Kan faktiskt bli skoj med tanke på att jag aldrig har varit där!
 
Jaha, vad mer då? Har nog ingenting att berätta.. Händer inte speciellt mycket just nu! Vi får hoppas att humöret tar en vändning snart och går mot de bättre. Vill inte va bitter och otrevlig!
/ Jennifer
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: