Tiden springer icäg

Hej på er! Har varit lite dåligt med uppdateringar här ser jag. Passar på att uppdatera lite nu när ja ändå bara ligger och slöar! Livet rullar på som vanligt.. Igår och idag har det varit extra tungt att leva, men de beror på lördagens äventyr. Började med att jobba till 13:30, efter de åkte jag hem till Jessica & Erik. Började dricka lite och göra oss i ordning innan R & M kom som också skulle åka med in på stråket. Hade riktigt jäkla roligt hela kvällen/natten! :) Vi var hemma runt 04, då fick vi för oss att vi skulle se på film. Men alla karlarna sprang och la sig direkt (alla tre i samma säng dessutom). Så jag och Jessica fick bädda ner oss inne på Emilias rum! :) Igår hade vi en lugn dag. Såg på en film innan grabbarna stack iväg och fiskade. Jag och Jessica hämtade Emilia, åkte sedan ner på Hammarn och käka middag. Jobbet idag har känt sjukt jobbigt! Har varit trött och slö i hela kroppen. Får bli en tidig kväll ikväll.. Nehe! Ja kanske ska ringa Jessica och höra om hon lever ;) / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: