Sömnlös

Som vanligt så är det jävligt svårt att somna i tid när man vet att det är jobb dagen efter! Har legat och snurra runt sen kl. 21 utan nå vidare bra resultat. Hur ja än gör så går det inte! I morgon/om typ 6 h, när väckarklockan ringer, så kommer ja inte vara Sveriges gladaste tjej! Snarare tvärtom.. Kanske kan vara så att ja skulle ha skippat påtåren med kaffe som jag drog i mig innan jag kröp till sängs? Njaa, den kanske bidrar lite till det, men ja tror de handlar om att jag har snurrat på dygnet. Sov ju trots allt till 13 idag och kom inte i säng igår förrän strax efter 03. Jag får helt enkelt skylla mig själv.. Tur att telefonen finns.. Den håller mig sällskap! :) Men nu ska jag baske mig kasta iväg telefonskrället & tvinga mig själv till att sova! / Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: