Slut på friden

Hej på er!
Sitter och är lite småsur eftersom det är min sista dag på semestern. I morgon är det back to verkligheten!
Kan dock glädjas över att jag bara jobbar i tre veckor, sen har jag 14 dagar igen! :) Kan nog vara ganska skönt.
 
Idag har jag stora tvättardagen här hemma! Alla kläder som har följt med i "resväskan" under mina 14 dagar måste få sig en tvätt tills nästa resa ;) Har dessutom suttit och klicka hem lite kläder från mandeldesign! Får hoppas att dom dyker upp under veckan.
 
Mamma ställde frågan: "hur många mil har du kört under semestern?"
Om jag inte räknar med alla "småsvängar" så har jag kört 250 mil på två veckor. Pjuu! Känns ju som att jag har bott i bilen.
Men i vilke fall som helst så har jag haft det supertrevligt! :)
 
Kom hem från Hsand i Torsdags efter några härliga dagar tillsammans med kusinen och annat trevligt folk. I fredags hängde jag med Jessica hela dagen och kvällen. Vi hade ju tänkt oss att det skulle bli en "lugn kväll", men det slutade med att hon, jag, Anna och Erik hamnade på dunder i Strömsund. Vi hade ju riktigt roligt :)
 
Igår kände jag mig mindre pigg. Huvudet ville explodera! Låg på soffan hemma hos J & E hela dagen. Kikade på film "the way back" eller vad den nu hette. Faktiskt ganska bra.
När klockan började bli lite mer så kändes det som att jag hade blivit lite piggare! Åkte till L & F på en kaffe, men efter de så satte jag mig i bilen och åkte hem. Tur var nog de! Tvärslocknade när jag la mig i sängen.
 
Idag är jag pigg igen! Ska springa upp och hänga tvätten, byta om och sticka hem till Jessica för en ridtur! Hon nämnde något om "prova hoppa med Lillan", jag antar att det är jag som får "prova!" ;) Så om ni inte hör något från mig på ett tag så har jag väl drivit av och slagit skallen i någonting! ;) Äh, de lär nog gå bra! De kan ju bara gå åt två håll. Bra eller dåligt! :)
 
Hepp! Sluta skriva och göra de jag skulle ha gjort för en timme sen.
 
/ Jennifer
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: