Förbannad

Ja blir tokig på blogg.se! Ingenting funkar ju som det ska. 
Har ingen aning om vad som hände med mitt inlägg som jag skrev igår, men det är väl skitsamma. Jag gör ett nytt! 
 
Jag har iallafall kommit hem från Luleå! Var hemma i ungefär 15 timmar innan ja packade om väskan och åkte iväg igen. Första stoppet blev hemma hos D's pappa. Vi grillade, käka jordgubbar och hade trevligt en stund innan det var dags att dra sig vidare till Hsand. 
 
Igår satt jag på balkongen mest hela dagen hemma hos min kusin. På eftermiddagentog vi en promenad ner på stan för att leta kläder! Jag lyckades hitta lite iallafall :) alltid roligt med påfyllning i garderoben! 
På kvällen packade vi in oss och åkte hem till D på middag! Blev grillat och jordgubbar även igår! Haha. Märks att det är sommar! Man äter fasen inget annat då. 
 
Idag är det dags för hemfärd. Eller ja, jag ska iallafall lämna Hsand. Tror inte att jag åker hem, va ska ja dit och göra? Jag har ju semester ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: