Världens bästa

Nu har jag precis gjort klart de jag skulle göra idag.. Eldat och målat!
Har haft fint besök hela dagen idag. Min bästa Marina kom hit, med sig hade hon världens finaste bukett med rosor. Har man inte världens bästa vän så säg! Hon är ju helt otrolig den människan.

Vi pratade i flera timmar om allt möjligt. Det är tur att det finns en person som man verkligen kan säga allt till och som man vet inte säger någonting till någon annan. Och givetvis så vet hon att hon kan göra precis detsamma till mig! Jag är ingen person som går och skvallrar till andra.. Totalt jävla onödigt!

Snart ska jag börja med dagens middag. Det får bli lasagne idag.
Hepp, bäst att dra på sig kockmössan då!

/ Jennifer

Finaste! För er som inte ser så är det 5 rosor, två stora gröna blad och sen nå fina lila växter till. <3

Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

fasen så gott med lasange.. men jag kan inte göra det :p jag är sämst! :P

2012-01-16, 17:17:10 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har prövat, men det går fan inte :P det blir fasen aldrig bra :P

2012-01-16, 19:29:33 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: