Välkommen 2012

Sådär ja. Nu är det slut på skitåret 2011. Äntligen kan man börja sikta mot ljusare framtid. De här året ska bli bättre än någonsin!
Första dagen är snart avverkad och den har varit bra. Började med att sova till halv.12 och sen har vi mest legat och gosat hela dagen!
Igår/natt var det ett lite annorlunda nyårsfirande mot va man har firat tidigare år.
Umgicks med trevliga människor, spelade kort, drack lite gott och skrattade. På tolvslaget blev det skumpa för hela slanten! Och självklart en nyårs-kyss ;)
Åkte en vända och hämtade mer folk efter att vi välkomnat de nya året. Tjänade stora pengar på den lilla resan vill jag lova ;) tur att jag bara var med som sällskap.

Tror vi va hemma här runt 4 i morse. Somnade ungefär halv 6, då sov man hårt vill jag lova er.
Alldeles strax så ska vi åka och handla så det finns nå krubb här hemma! Börjar likna ett fattigmans hem.

Hepp, lite tjat på gubben så ska vi strax bege oss!

/ Jennifer

Världens finaste Ella gjorde mig sällskap en stund igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: