Tung dag!

Yes, äntligen så får jag lägga mig i sängen!
Har längtat efter detta i flera timmar..

Idag har det varit en riktigt tung dag. Bestämde mig för att åka in till Östersund och hälsa på mormor. Min älskade mormor<3
Hon greppade min hand direkt när jag kom dit och höll hårt i den en lång stund.
Träffade mamma, pappa, morfar, morbror och mina kusiner där också innan jag var tvungen att åka.
Det kändes så tungt att åka därifrån, men jag lovade mormor att komma tillbaka, så i morgon åker jag förmodligen dit igen.

Nu har vi iallafall diskuterat mitt schema på jobbet. Om några dagar börjar jag jobba! Tar det sakta men säkert. Men innan jag börjar jobba så blir det en liten resa :)

Men nu ska jag sova!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: