Tisdag

Sitter och väntar på bättre tider för tillfället. Ska strax klä på mig och åka ner på byn!
Tog en liten sovmorgon idag, kändes att det behövdes. Vaknade dock med världens huvudvärk, men efter en kopp kaffe så hade allting ordnat upp sig.

Får se vad jag hittar på idag.. Förmodligen så ska jag börja måla dom andra väggarna nere i källaren. När jag är klar med de så tar jag till med slipmaskinen för att göra i ordning lite annat :) Ska bli så spännande att se när allting är klart..
Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker på äventyr! Oooh va ja längtar efter att få åka bort :)

Har ont om fantasi idag så jag tror att jag avslutar här och gör någonting annat istället!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: