Tidsfördriv

Vad heter ni? Jennifer & Stefan Hur träffades ni? På hans jobb hösten 2010 Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 1 år. Är ni förlovade? Inte de. Bor ni ihop? Ja det gör vi Har ni barn? Nej de har vi inte.. Har båda körkort? Jajamen. Kommer du ihåg er första kyss? Hmm.. Ja tror de :) Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror att det var Stefan Vem är äldst? Stefan Vem fyller först på året? Stefan Vem är längst? Stefan Vem sjunger bäst? Jag är nog den enda som sjunger tror ja :) Håller ni i handen på stan? Ja de händer. Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja vi kände väl varandra sen ett halvår tillbaka ungefär. Vad har ni gemensamt? Hmm, de vet ja inte.. Blev du kär vid första ögonkastet? haha, jaa faktiskt! Gjorde allt för att få kontakt med honom efter den gången. Har ni någon speciell låt? Inte vad jag vet. Har ni stora framtidsplaner? Njaa, så långt har vi nog inte kommit än. Har ni gråtit i varandras armar? Japp de har vi. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej. Vilket är ert bästa minne? De där måste jag nog tänka på. Vem lagar bäst mat? Jag lagar maten. Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på TV, myser, åker runt och kikar lite. Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp de gör vi. Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 5 mil i från. Blir du lätt svartsjuk? Det beror på. Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och, beror till vem. Brukar nån av er prata i sömnen? Det är nog mest jag som gör de, enligt Stefan iallafall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: