Söndag

Den här dagen gick minsann fortare än va ja trodde.
Låg i sängen och drog mig en bra stund innan jag envisades att ta mig upp.

Låg och funderade i natt på om jag skulle åka till min bästa kusin nere i Hörnösand. Hon är bra min älskade kusin <3
Var en så otroligt värdelös kväll/natt igår så jag ville bra åka härifrån.. Ville lämna allt och bara vara för mig själv!

Är så less på allt som är hela tiden.. Är så less på att det bara är jag som vågar öppna käften och säga vad jag tycker. Vissa vågar bara vräka ur sig till andra men inte till personen som det handlar om. Kan man inte säga något direkt till personen så kan man lika väl knipa igen kakhålet!!

Den här dagen bjuder nog inte på så mycket mer än lugn. Ska fixa undan lite grejer sen får vi se vad jag gör!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: