Söndag

Heja!

Det känns som att det är dags att skriva någonting.
Helgen har varit lugn, igår fick vi åka på en spontan trip, slutade dock inte så bra.. Men men!
Idag har vi varit ute och fixat, avslutade med att grilla korv i våran eldkorg som vi fick i julklapp :)

Snart är det dags att slå på kanal 4 för att se veckans Wallander. Dom filmerna är alltid lika bra hur många gånger man än ser dom.

Katten mår iallafall bra efter omständigheterna. Idag fick hon gå ut för första gången, hon försvann och var borta ett bra tag. Tillslut så hör jag att hon skriker på mig, jag går bort till grannen, och där ser jag henne nästan högst upp i en stor gran. Lilla vännen, hon riskerar då livet mer och mer för varje dag.. Tur var väl att hon tog sig ner!

Men nu är det dags för lite Walle!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: