Saturday

Ja men hej på er!

Ligger på soffan och tar igen mig en sväng. Har hållit i gång hela dagen. Klev upp och lastade skotrarna, åkte ner till hammarn och lastade av. Satte oss och åkte iväg en sväng! Hamnade på Ragunda hos Stefans farmor och farfar. Blev bjuden på lunch där, snäll som dom är :)
Sen stack vi iväg på en liten tur igen. Kom tillbaka till bilen vid 4 tiden om jag inte minns helt fel. Åkte och handlade lite innan vi rullade hemöver igen.
Kom in och började plocka med tvätt och sånt. Sen fick jag ett ryck med julgrejerna, så jag började kasta ut allt saker. Bytte gardiner och la undan alla julsaker. Lär väl hända att man hittar fler saker senare som man missat.

Igår var vi ju på födelsedags firande i Ramsele. Min farmor, allas skatt, fyllde år. Nästan hela släkten träffades på hotellet och åt lunch. Sen åkte vi ner till nipudden(?) och åt tårta. Det var så otroligt roligt att få träffa alla (nästan). Synd att min ena kusin med familj bor så långt bort. Men en del kusiner har jag inte träffat på säkert 8 år så ja kan ju erkänna att man förändrats under dom åren :p vi bestämde att vi ska ha släktträff till sommaren så att alla verkligen kan ses samtidigt. Tror de aldrig har hänt förut.

Strax ska jag hoppa upp ur soffan igen och börja göra nån nytta. Typ, duscha kanske? ;) känns som att de behövs.

Men först ska jag pussa på mina darlingar som sitter och tittar efter en leksak till mig :)

/ Jennifer

Mina kusiner Carro & Christer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: