Onsdag

Jaha, då sitter man här då. Tanken var att jag skulle åka till Marina idag, men tog och drog på mig en jäkla huvudvärk istället. Känner på mig att jag inte är så himla rolig att vara med när jag är såhär. Fick skjuta upp allting! :(

Tänkte koka mig lite kaffe nu och se om det blir bättre. Annars får det bli Ipren och bums i säng.
Igår gjorde jag klart väggarna nere i källaren.. Nu kan jag äntligen börja på den andra färgen. Insåg också att vi var tvungen att måla om dörrarna igen då dom såg ut som sju svåra år..

Nehe, släppa in katten och dricka lite kaffe!

/ Jennifer

Mitt mongo <3

Postat av: Jennie

Hej.



Har du någon guldklimp i din närhet som du tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet?



Då tycker jag att du ska klicka dig in här: http://jenniemariajohansson.se/2012/january/ge-nagon-ni-kanner-lite-uppmarksamhet.html, och skicka ett mail till mig.



Sprid lite glädje med en hyllning.



Kram,

Jennie

2012-01-20, 16:12:05 - URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: