Om inte..

Jaha ja, sitter och dricker lite kaffe under tiden som jag funderar.

Igår blev det inte mycket gjort efter att vi fixat klart veden. Åkte och käkade på kaffestugan sen åkte vi hem och tittade på film.
Åkte ner och tittade på byn en sväng i vanlig ordning. Alltid lika tråkigt!
När vi kom hem så såg vi på en film som fick mig att fälla miljarder med tårar! Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film någon gång. Joo, till "hur många lingon finns det i världen" grät jag faktiskt när det var begravning och alla hans kompisar sjöng.
Men igår var det faktiskt tusen gånger värre! Man kan nog aldrig förstå hur jobbigt det är att mista någon som stått en så nära.

Men nu ni, nu ska jag klä på mig och gå ut en stund!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: