Måndag

Hej hopp!

Dag två på det här året. Försöker få tag i min vän Marina, har inte träffat henne och knappt pratat med henne sen jag fyllde år!
Sitter och tittar på ljuset som jag fick utav henne och Linda på min födelsedag. "Bästa kompis" står det på.
Jag har få vänner, men dom jag har är dom bästa som finns. Ingen kan ha så bra vänner! Dom finns alltid där och dom ställer alltid upp var jag än är! NI ÄR GULD VÄRD! Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är, ALLIHOPA!

Sitter och skriver ner lite viktiga saker som jag måste ta tag i. Det är både de ena och de andra! Jag måste följa mina mål under 2012.
Några utav alla mål är:
-Att bli frisk
-Att kunna leva självständigt och inte vara beroende utav andra hela tiden
-Komma i gång med träningen igen.
-Leva mitt liv fullt ut med min lilla "familj" (Stefan och världens bästa katt som är som vårt barn)

Tjaa, de är väl några rader utav allt jag ska göra under 2012. De låter nästan som en "tio-saker-att-göra-innan-jag-dör-lista"
Men jag har gjort en "Tio-saker-att-göra-innan-under-2012"


Men just idag har jag hundra saker att göra innan älsklingen kommer hem! :) Så om jag lyckas att göra 100 saker på en dag så borde jag klara av 10 saker på ett år. Eller hur? Håll tummarna för mig nu :)

/ Jennifer

Älskar min Stefan mest utav allt på denna jord!
Postat av: Jessica

Det är bra att du vet det :)

Det är bara att ringa om det så skulle vara mitt i natta så finns jag där :) <3

2012-01-02, 13:55:11 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: