Jag har väldigt tråkigt!!

45 frågor om dig och din Pojkvän.

1. Du är tillsammans med? Stefan
2. Och varför det? Ja för att det var väl kanske meningen att det skulle bli vi?
3. Har han fått något smeknamn av dig? Nope.
4. När blev ni tillsammans?31/1 -2011
5. Hur träffades ni? Träffade honom första gången på hans jobb.
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? Japp de gjorde vi.
7. Hur gammal är han? 28 (snart 29)
8. Älskar du honom? Jajamen
9. Har du slagit honom? Inte på riktigt, bara på låtsas :)
10. Har du roligt med honom? Jadå de har jag.
12. Skulle du kunnna bo med honom? De gör jag ju redan
13. Beskriv honom med tre ord? Hmm.. Ja måste tänka ;)
14. Vet du nånting om honom? Ja jag vet nog de mesta.
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Man hoppas ju på att det är föralltid. Men man vet aldrig.
16. Får han dig att skratta? Jajamen.
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? kärlek
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Alla nya som verkar bra :)
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Ibland :)
20. Vad har han för ögonfärg? Gråa(?)
21. Vad är det finaste du fått av honom? Finaste? Var nog när jag fick 10 rosor.
22. Planerar ni framtiden ihop? Njaa de vet ja väl inte.
23. Skulle han bli en bra pappa? Ja de tror ja säkert :) 
24. Vad gjorde ni senast ni träffades? Han tittade på mig när jag noppade ögonbrynen :P
25. Vad gör han när han inte är med dig? Jadu, jobbar eller nått?
26. Är du svartsjuk på andra tjejer? De beror på hur man ser det
27. Har ni bråkat nångång? Att vi har..
28. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? De skulle man väl kunna säga..
29. Skulle du kunna vara otrogen? ALDRIG!
30. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 24 timmar typ.
31. Har ni samma åsikter om saker? - Verkligen inte!!
32. Vem håller i fjärrkontrollen? Stefan
33. Går ni ut ofta? Nä, de har väl hänt typ 3 gånger..
34. Har ni samma musiksmak? Ibland så.
35. Är han romantisk? De händer väl de också ;)
36. Har han någon fobi? Fötter.
37. Är han en djurvän? haha, över förväntan.
38. Kan han sjunga? Njaaaa ;)
39. Spelar han nått instrument? Nope.
40. Kan han laga mat? Beställa pizza från pizzerian, de kan han ;)
41. Är han konstnärligt begåvad? hahaha, näää..
42. Är han envis? Jämt!
43. Tycker han om att resa? Japp de gör han.
44. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? De kommer ja inte ihåg.
45. Vad är det sötaste han sa till dig sist? Fick ett sms där de stod "jag älskar dig!" efter att vi hade bråkat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: