Jag funderar

Hej på er!

Sitter för tillfället och dricker lite kaffe och kollar runt på olika sidor på nätet. Funderar och funderar! Hade jag varit miljonär så hade ja nog gjort allt som ja drömmer om. Det är helt enkelt bara att vänta och se vad tiden har att ge :)

I morgon sticker jag nog iväg och rider. Sjukt va roligt! Måste bara få tag i A först.

Var ute och körde skoter en sväng igår. Älsklingen tyckte att det var värdelöst då man inte såg någonting, men jag tyckte att det var ganska roligt ändå. Okej, de hade kunnat snöa lite mindre. Men i helgen kanske vi tar oss en sväng om vädret tillåter. Insåg igår att jag måste köpa mig en ny jacka. Blev genomblöt efter 100 meter. Tror nog att jag har tvättat sönder den.

Ne, nu ska jag försöka få tag i A och sen gå ut och skotta lite snö!

/ Jennifer

Älskar min Stefan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: