Frissad

Efter mitt inlägg i morse så fick jag ett samtal från min kära syster. Hon undrade om jag ville komma till salongen och fixa håret. Självklart att jag vill de! Trots att hon hade kontorsdag så fick jag komma dit.
Färgade och klippte så nu känner jag mig fräsch! Fick även en liten gåva av henne. Skitbra grej att ha i håret så man får lite fluff! :) tur att jag har världens bästa storasyster.

Ska strax börja med maten så den är klar när gamarna kommer hem. Får bli köttbullar & potatismos idag. Enkelt, men gott :)

/ Jennifer

Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

Men du får ju lägga upp en bild på hur det blev :) Jag vill se =)

2012-01-25, 07:59:24 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: