En dag på stan

Slänger väl in några rader innan det är dags att sova.
Idag har jag varit inne i Östersund hela dagen. Gick först till sjukhuset och träffade mormor, sen gick jag och fikade med mamma, pappa, morfar och syster.
Efter fikat stack jag iväg in till stan och mötte upp Jonna, Mia, Johanna och alla barnen. Traskade runt på stan en sväng, gjorde några fynd med inte mer än så.
Åkte upp på lillänge och tittade lite där, men som vanligt så hittar jag ingenting.

I morse innan jag åkte till stan så hände det en hemsk grej. Jag satt inne och drack kaffe när jag hörde världens smäll. Först trodde jag att det var pannan som gick sönder så jag sprang ner i pannrummet, men där var allt i sin vanliga ordning. När jag går upp igen och öppnar ytterdörren så ser jag min katt som sitter på räcket, en annan katt som står nedanför, och när jag tittar upp i luften så ser jag en sån där satans hök!
Min katt satt och skakade, hon vägrade komma när jag ropade, tillslut gick jag och hämta henne, när jag lyfter upp henne i famnen så ser jag massa blod och hår.. Fick världens panik och tänkte "nu jävlar har hon skadat sig riktigt"
Men som tur var så verkar det inte komma från henne.. Hon har inte ont någonstans.
Men nu vågar jag knappast släppa ut henne när jag vet att det seglar en hök här ute!

Allt för mig idag!

/ Jennifer

Mitt lilla hjärta <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: