Det spelar ingen roll längre

Hänger inne på Spotify och dricker kaffe!

Katten sitter ute under trädgårdsbordet som vanligt och vägrar komma in. Jag är snart på väg ut för att plocka ihop lite grejer.
Har inte speciellt mycket att säga idag då jag fortfarande inte är på humör för de. Jag är trött på människor som inte kan vara ärlig! Jag har fått nog av hemligheter.. De är väl de enda jag har att säga för tillfället! Så länge jag inte får höra sanningen så tänker jag inte vara en god människa..

Får se vad jag hittar på idag.. Funderade först på att åka och hälsa på en bekant som jag var hos väldigt mycket förut. Hon var som en extra-mamma för mig! Hon visste allt, hon hjälpte mig igenom en hel del.
Men det känns som att jag får ta de en annan dag, den här dagen kommer nog gå åt till att fundera.

Det spelar ju ingen roll vad jag skriver i den här bloggen längre.. Jag höll in på en hel del förut för att vissa personer inte ska ha med mitt/vårat liv att göra.. Men eftersom jag är så dum och tror fel hela tiden så spelar det ju ingen roll längre!

Nehe, nu ska jag gå och pudra näsan!

/ J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: