Allting fryser till is

Hej på er!

Idag är det en sitta-inne-hela-dagen-dag. Det är kallt ute och kallt inne. Måste försöka få upp någon värme innan jag fryser ihjäl.
I morse när jag vaknade så var det bara 14 grader inne (!!!!) snorkallt med andra ord.

Har plockat undan, dammsugit, tvättat och diskat lite.. Har en katt som tycker om att dra runt på papper m.m. Så i varenda vrå hittar jag papper och dylikt. Snacka om att hon kan skita ner värre än 10 ungar tillsammans!

Tjoho, nu traskade det förbi ett rådjur utanför fönstret! Märks att man bor på landet :)

Ska ta och dricka mitt kaffe medans jag letar upp en ny bil som jag kan köpa. Har hittat så många, men det är ju så svårt att välja ;) Får nog ha lite tålamod..  Får se om det kommer en och tittar på min bil i veckan! Är med tåren i ögat som jag säljer den.. Är riktigt nöjd över den men jag måste tyvärr sälja den och köpa en diesel.. Blir några mil per år och då lönar det sig med diesel. Så om du är/vet någon som är intresserad så är det bara att höra av sig :)
Nu blir det kaffe!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: